Różnego rodzaju gadżety i akcesoria to stały element marketingu wielu firm. Opatrzone logotypem długopisy czy kalendarze nie zwracają już jednak niczyjej uwagi. Dlatego może zegary reklamowe okażą się firmowym gratisem, który zapewni najlepszy efekt?
Zegar ścienny może być efektywnym sposobem na uniwersalny gadżet reklamowy. Sprawdź, co wyróżnia tę formę marketingu na tle pozostałych gratisów, które możesz zamówić z logo swojego biznesu.
Zegary reklamowe – alternatywa dla długopisów i kalendarzy
Rolą gadżetów firmowych jest budowanie rozpoznawalności marki. Nieduże przedmioty codziennego użytku są sprawnym narzędziem marketingowym, ponieważ logotyp czy hasło reklamowe przedsiębiorstwa klienci napotykają praktycznie codziennie, kiedy korzystają z otrzymanych gadżetów. Dotąd najczęstszymi przedmiotami, na których przedsiębiorcy umieszczają logo firmy są artykuły biurowe – długopisy, kalendarze, pendrive’y czy kubki. Swego czasu dużą popularnością cieszyły się smyczki czy linijki, ale wraz z rozwojem cyfryzacji tego typu gadżety reklamowe tracą na zainteresowaniu. Co innego elegancki zegar.
Uniwersalne zegary ścienne z nadrukiem
Zegary z logo firmy nie są znacznie droższym zakupem od np. pendrive’a, natomiast posiada kilka cech, dzięki którym świetnie sprawdza się jako gadżet reklamowy. Po pierwsze zegary reklamowe ścienne zazwyczaj umieszcza się w dobrze widocznym, reprezentatywnym miejscu, aby łatwo było spojrzeć na tarczę zegara w dowolnym momencie. Tutaj działa podobny schemat doboru gadżetów jak w przypadku kalendarzy ściennych. Zegary reklamowe mają jednak nad nimi jedną, ważną przewagę. W przeciwieństwie do kalendarza zegar ścienny reklamowy może wisieć na ścianie znacznie dłużej niż 12 miesięcy.
Wspomnieliśmy o malejącym zainteresowaniu długopisami czy innymi gadżetami biurowymi. Dziś partnerów biznesowych znacznie bardziej ucieszy pendrive, którego mogą użyć w pracy. Jednak to również nie jest doskonały gadżet reklamowy, ponieważ po użyciu pendrive zazwyczaj ląduje głęboko w szufladzie, torbie czy torebce. Tymczasem jako przedsiębiorcy chcemy, aby z gadżetów reklamowych naszej oferty klienci i kontrahenci korzystali na co dzień. Tymczasem na zegary ścienne z nadrukiem spogląda się przynajmniej kilka razy dziennie, dzięki czemu to właśnie zegary ścienne są skutecznymi nośnikami reklamy w każdym biurze. Ten uniwersalny gadżet sprawdzi się w każdej branży, a jego prosty design nie odwraca uwagi od logo danej firmy. Zegar z własnym zdjęciem czy grafiką to dobry pomysł na prezent dla klienta czy kontrahenta.